5/09/2014

Pesta Keagamaan Paling Kejam Hanya Di Nepal


Pesta Pancung Kepala Paling Zalim di Nepal - Pesta luar biasa dan pelik yang bertemakan keagamaan ini berlangsung setiap tahun di Nepal ini amatlah mengerikan di mana beratus-ratus ekor lembu ditetak dan dipancung (bukan sembelih). Aku pun tak tahu apa yang depa buat dengan

lembu-lembu yang sudah kehilangan kepala tu. Macam tak lalu je nak makan. Gambar-gambar pesta pancung kepala di Nepal ini ada di bawah. Jangan tengok kalau tak tahan tengok gambar yang ngeri.

Selalu kita tengok sembelih lembu tapi kali ini pancung lembu. Kejadian ni berlaku di Nepal semasa upacara keagamaan. Sekali tengok dah macam pesta. Korang tengok la dulu gambar-gambar lembu ni kena pancung, nanti ada masa aku upload video orang kena pancung pulak. Bukan pancung dengan gergaji tetapi dengan mesin pemotong kayu.

P/S: Manusia dijadikan oleh Allah sebagai khalifah di muka bumi dan menjadi hamba Allah yang soleh. Berbuat baik kepada haiwan ada tugas seorang khalifah. Ingatlah, binatang yang kita berbuat zalim ini akan menuntut haknya di akhirat kelak.





Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets